Skip to content

Wydolność jest ale siły brak

Po ostatnim treningu rozmawiam z instruktorką Agnieszką Smalarz. Wspominam, że wydolnościowo daje radę, ale w nogach brakuje siły i pytam o rady. Dostałem wskazówki nt. ćwiczeń siłowych, aby popracować nad mięśniami dwugłowymi i czterogłowymi uda – czyli zginanie i prostowanie nóg w kolanach. Duże obciążenie i mała liczba powtórzeń. Do tego przysiady ze sztangą.

I dopytuję Ją jeszcze o odżywianie. Okazuje się, że koniecznie trzeba zacząć od wyliczenia dziennego zapotrzebowania energetycznego (nic nowego), ALE! uwzględniające też typ budowy mojego ciała (ektomorfik, endomorfik, mezomorfik) – „jest coś takiego?” (pomyślałem).

One Comment

  1. […] A jak się po tym wszystkim czułem? Ano normalnie, chociaż bywało że jedzenia miałem zbyt mało i chodziłem głodny (zbyt długie przerwy między posiłkami) lub objadałem się do sytości. A jeśli chodzi o energię na treningach – czasami było lepiej a czasami gorzej. Kiedyś nawet rozmawiałem z instruktorką, że wydolność jest a siły brak. […]

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.